[linux] Aky ISDN modem ?

Erich Vinclav vinclave na ke.telecom.sk
Úterý Březen 7 17:49:24 CET 2000

> Caute vsetci,
Ahoj
> pouzivate niekto ISDN modem na pripajanie do internetu?
Ano, ja.
> Mam hotovu pripojku, a neviem sa rozhodnut pre typ modemu. Samozrejme na Linux. Bolo by fajn, keby mal aj analogovy vystup na obycajny telefon.

Pouzivam modem ISDN TA 128SS. Je to certifikovany modem, stoji cca 9 000 Sk aj
s DPH. Ma dva porty na pripojenie analogovych zariadeni. Tym padom okrem neho
nic ine nepotrebujes pri zakladnej ponuke ISDN (3 telefonne cisla - 2 hlasove, 1
datovy). Umoznuje vsetky bezne sluzby - presmerovanie hovorov, vyber protokolu
zo 7 a plno inych veci. Pre LINUX sa tvari ako obycajny modem, az na to ze ide
64 kb (prip. 128 ;-) a prihlasovanie trva 1-2 sec. Som s nim velmi spokojny,
pocas 2 mesiacov ani jedno spadnutie linky, ani jeden problem.

Ahoj, Erich