[linux] Hardware: S3 Trio AGP

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Středa Březen 8 15:08:30 CET 2000

hmm, zdravim,
podobnu kartu mam aj ja, ale nie on board a spolahlivo funguje az pod
xfree 3.3.6. Podla mojich skusenosti s on board vga, tak sa da rozbehat
vacsina, ale vzdy iba s najnovsim xfree a nie vzdy to bezi najlepsie...
btw. ked uz ide o server, tak tam by ani X-ka nemali byt...

PSIkappa
psi na bicba.sk