[linux] Hardware: S3 Trio AGP

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Březen 9 08:12:41 CET 2000

> Pani a damy,
>
> obdrzal som ako server novu zostavu:
>
> AMD K6 II - 400 MHz atd,,,,
>
> ale je v tom solo graf. karta AGP - na cipe:  AGP S3 Trio 3D/2X On board
> 4M.
>
> Podporuje ho Linux RH 6.0 ??? (Myslim v X), alebo ju mam zahodit?
> (Ale kam, ja tu nemam ziaden iny AGP mianboard!)
>
> MIOR
> mior na psg.sk

no ja mam vo firme asi 10 takychto strojov, z toho na 3 mi bezi
linux X-ka som sice musel dokonfigurovavat, ale slape to.
neviem ake ma kto skusenosti, ale napr. v X3.3.5 som pouzil SVGA
server, a musel som vypnut akceleraciu(volba noaccel v sekcii device)
ale bo mas potom druhu moznost, pouzit framebuffer a server fbdev.

			peter