[linux] Re: MesaGL library

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Čtvrtek Březen 9 15:07:01 CET 2000

On Thu, 9 Mar 2000, Frantisek Repkovsky wrote:

> Neviete mi pomoct, kde by som mohol zohnat %subj ?
> Volaco som nasiel na ftp.freshmeat.org, ale nie je to ono potrebujem hlavne
> kniznicu libMesaGLU.so.3

co tak skusit rpmfind ?!

$ rpmfind libMesaGLU.so.3
Non qualified hostname: sk
Installing libMesaGLU.so.3 will require 1192 KBytes

### To Transfer:
ftp://ftp.tuke.sk/pub/redhat/powertools/6.1/i386/Mesa-3.0-3.i386.rpm
Do you want to download these files to /tmp [Y/n/a] ? :

to su ale kuzla ;)
						marek 'pavuk' antozi
LiNUX - Live free or die
                                                              Contact:
                                                       antozim na tuke.sk
                                                    antozi na sjf.tuke.sk
                  pgp:                finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
                      http://perzeus.sjf.tuke.sk/~pavuk/public_pgp.key