[linux] Corel Linux

Peter Surda psurda na byte.at
Pátek Březen 10 16:45:07 CET 2000

On Fri, Mar 10, 2000 at 04:11:35PM +0100, Ing.Tibor KURINA wrote:
> Zdar !
> Ludia fakt mi neporadi nikto ako doinstalovat  v $SUBJ mys ?

Takze poporiadku.

- ktory COM port to je?
mouse-test
- vykonavat co pise.
- port bude nieco ako /dev/ttySx (x je 0-3). Ked nemas mouse-test, skus jeden
	po druhom
- zapamatat si protocol (zrejme Microsoft)

ln -sf {ktory port} /dev/mouse

- najdi XF86Config

locate XF86Config

- editni ho oblubenym editorom (napr pico /bla/bla/XF86Config)
- najdi

Section "Pointer"

- bude tam nieco ako

Protocol "PS/2"
Device "uplne jedno co"

- zmen to na

Protocol "jaky protokol"
Device "/dev/mouse"

- sejvni XF86Config
- restartni X-y

Je to dost polopatisticky?

Dufam ze tykanie je OK. A ak nie, taxa podme rozpravat po anglicky.

> Ci NIKTO nepouziva $SUBJ ?
Ja nie. Ale paci sa mi ze automaticky naslo sietovku, NIS aj SMB domenu.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103

--
Disclaimer: This E-mail, because of shabby security on the Internet, in no way
            reflects my thoughts or intentions. It may even not be from me!