[linux] PHP logout

Marek Ondrej ondrejm na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Březen 9 17:59:07 CET 2000

On Thu, 9 Mar 2000, Behan Samuel - 5Z013/9 wrote:

> Vie niekto ako logoutovat v php po authentifikacii cez
>   WWW-Authenticate:..., jediny sposob ktory manual pozna je poslanim
>   "HTTP/1.0 401 Unauthorized" ale tie sproste prehliadace potom vyhodia
>   poziadavku na nove prihlasenie co sa mi nezda ako prave dobry
>   sposob.

Pravdepodobne sa ti to nepodari, lebo heslo zasiela sam prehliadac a akosi
sa zatial nikomu koho poznam nepodarilo konvencnymi sposobmi presvedcit ho
aby tak nerobil. B lynx-e ti to bude fungovat, aspon starsie verzie si
mylim nepamatali heslo. Ja som cestu tymto smerom vzdal a isiel smerom
aktivnych spojeni (sessions) kde aspon u mna pouzivan kombinaciu cookies a
zdielanej pamate (shared memory - RH php nema standarden prikompilovane) v
spolupraci s databazou. Na zaciatku kazdej stranky zavolam autentifikaciu
a fici. (dokonca mam aj skupiny uzivatelov). Ako zaciatok odporucam
phplib (http://www.phplib.de/). Tento sposob je bezpecnejsi.