[linux] Uroven Linuxoveho vikendu v Kosiciach

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Neděle Březen 12 10:26:01 CET 2000

Ahoj,

> Piatocnajsie prednasky mali dobru uroven, prednasatelia okorenili svoje prednasky i dostatocnou davkou humoru. V sobotu prednasky pokracovali. Prednasky mali zvacsa podpriemernu uroven, az na prednasku Slovenskeho lokalizacneho tymu, ktora bola na vysokej urovni. Hovori sa "na koniec to najlepsie".

No, to by som netvrdil. Prednaska o meduse bola aspon pre mna celkom zaujimava
(minuly rok bola ale lepsia), my sme tu prednasku lokal. timu robili na
poslednu chvilu, takze neviem, co na nej bolo dobre....

> Skoda, ze to neplatilo aj o poslednej prednaske Linux vikendu. Prednaska bola asi najslabsia zo vsetkych.

Nevidel som.

   Papa,
       Juraj.