[linux] Uroven Linuxoveho vikendu v Kosiciach

ghyr0kl0k ghyroklok na 24.sk
Neděle Březen 12 14:22:47 CET 2000

At 10:26 12.3.2000 +0100, you wrote:
>Ahoj,

> prednasky i dostatocnou davkou humoru. V sobotu prednasky pokracovali.
> Prednasky mali zvacsa podpriemernu uroven, az na prednasku Slovenskeho
> lokalizacneho tymu, ktora bola na vysokej urovni. Hovori sa "na koniec to
> najlepsie".
>
>No, to by som netvrdil. Prednaska o meduse bola aspon pre mna celkom zaujimava

S tym suhlasim aj ja. Nie je potrebne aby vsetky prednasky boli pre
uzivatelsku komunitu. Myslim, ze vacsina Linux instalacii sluzi ako server.
Pre taketo instalacie je bezpecnost dolezita.

Jaro