[linux] Uroven Linuxoveho vikendu v Kosiciach

Erich Vinclav vinclave na ke.telecom.sk
Neděle Březen 12 14:14:12 CET 2000

Dňa Ne, 12 mar 2000 ste napísali:
> Hi, all.
> Neviem, ale mozno by organizatorov a aj pripadnych dalsich, buducich ucastnikov zaujimalo, ako sa javil Linux vikend v Kosiciach ocami radoveho pozeraca...
>
> Akcia sa stretla pre organizatorov s necakane velkym ohlasom. Organizatori trosku podcenili pocet ucastnikov, ktorych prislo odhadom okolo 300,
> prednaskova sala bola nabita do posledneho miesta, niekolko desiatok linuxakov postavalo, posedavalo po schodoch miestnosti.
> Piatocnajsie prednasky mali dobru uroven, prednasatelia okorenili svoje prednasky i dostatocnou davkou humoru.

To by som nepovedal, prave piatok bol slabsi. Hlavne instalacia linuxu bola
ocividne nepripravena (bez urazky).

>V sobotu prednasky pokracovali. Prednasky mali zvacsa podpriemernu
>uroven, az na prednasku Slovenskeho lokalizacneho tymu, ktora bola na vysokej
>urovni. Hovori sa "na koniec to najlepsie".

Prave sobota bola zaujimavejsia, aj ked prednasajuci medusi mal obrovsku tremu
- na to si vsak urcite v buducnosti zvykne ;). Bola to inak prednaska, v ktorej
sa prezentoval slovensky produkt v bezpecnosti systemov, co pokladam za velky
prinos. Co sa tyka lokalizacie, nebolo povedane nic nove mimo vyhladu do
buducnosti. btw, jedna z prvych veci, ktora ma vzdy zaujima na systeme je
lokalizacia. Inac, prebehla taka suskanda ze program xkbsel sa premenuje na
xkbdSAL :))).

> Skoda, ze to neplatilo aj o poslednej prednaske Linux vikendu. Prednaska
>bola asi najslabsia zo vsetkych. Bolo vidno, ze prednasajuci je odbornik, no nemal prednasku dobre
> pripravenu, alebo jednoducho nema to nadanie, podelit sa o svoje poznatky s
> inymi.

Nevidel som...

> Temy prednasok boli zaujimave, myslim si, ze 2. Linuxovy vikend bol
> pre kazdeho navstevnika urcitym prinosom. Za svoju snahu a ochotu venovat cast
> volneho casu priprave akcie si organizatori urcite zasluzia aspon symbolicke
>"dakujem". Takisto podakovanie patri vsetkym prednasajucim, bez ohladu, ako sa
> im podarilo zvladnut prednasku. Takze este raz....vdaka.

Mozem len suhlasit. Doplnim, ze vekova skladba ucastnikov bola hadam od 14 do
60 rokov a ked som videl hlavne tych mladsich ako hltali kazde slovo, myslim ze
o buducnost linuxu bude postarane. Z tohto pohladu mozem povedat, ze vikend bol
obrovskym prinosom, aj ked spociatku som mal pocit ze prednasky nejdu dost do
hlbky. Ale cielom bolo zrejme oboznamit s linuxom a ukazat jeho klady (a ked
clovek chce vediet nieco viac - slovami prednasajuceho - RTFM :). Za to davam
velku 1.

S pozdravom Erich Vinclav