[linux] Uroven Linuxoveho vikendu v Kosiciach

Erich Vinclav vinclav_erich na novitech.sk
Pondělí Březen 13 08:00:04 CET 2000

Dňa Ne, 12 mar 2000 ste napísali:
> Ahoj,

> No, instalacia Linuxu bola urcite pripravena a to dost poriadne (videl som chlapika,
> jak si to vsetko chysta, bol z toho uplne mimo). IMHO ta prednaska zrovna tiez
> dopadla dobre :). Ste negativisti:)))))))))))).

Prave v tom bol ten problem, ze si ju pripravil tak ako pripravil.
Problem nebol v odbornej vyske ale v zrozumitelnosti. Uvazujme logicky: len
trocha skusenejsi linuxak instalovat vie -> instalacia linuxu je prednaska pre
zaciatocnikov -> nepouzivam "zlozite vyrazy" bez vysvetlenia. Myslim ze toto je
logicka uvaha. Pritom tam boli prednesene vety typu: "root nainstalujeme na
hda1 pod spatne lomitko" bez dalsieho vysvetlenia. Nam je to jasne. Ale musim
povedat, ze tak pred troma rokmi by som nerozumel ani makke f (ako odchovanec
DOSu). Nechcem vyvolavat ziaden flame, ani kritizovat nikoho pracu - co je
urcite jednoduchsie, ako ju vykonat. Chcem len upozornit aj na potrebu urcit
tematicku orientaciu takejto prednasky prip. vikendu. Pretoze sa striedali
prednasky ako pre zaciatocnikov (instalacia), tak aj pre znalych profikov
(medusa).
Este raz sa ospravedlnujem, ak by sa chcel niekto urazit. Treba to brat len ako
namet do buducnosti.

S pozdravom Erich Vinclav