[linux] Hardware: S3 Trio AGP

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Pondělí Březen 13 09:51:29 CET 2000

Rozhodne radim upgrade Xfree aspon na verziu 3.3.6, alebo rovno na 4.0,
kdeze je uz vonku...
Ked sa prida do XF86Config-u daco taketo, tak to pomoze:
Section "Device"
    Identifier  "My Video Card"
    VendorName  "Unknown"
    BoardName   "Unknown"
    VideoRam    8192
    ChipID 0x8a10
    Option "sw_cursor"
EndSection
Inak pokec o tom je na http://www.xfree.org/FAQ/#Trio3D2X, i ked dost
strucny.
Alebo pozri archiv konferencie, bol tu navod ako to rozbehat s
framebufferom.
Ak som dobre pozeral archiv ceskej konferencie a dokumentaciu na
xfree.org, tak tato karta sa da rozbehat s XF86_SVGA, XF86_S3 alebo
XF86_S3V, zevraj jediny problem je uhadnut spravne modeline, ale to su
neoverene info.

PSIkappa
psi na bicba.sk