[linux] problem s RAM

Andrej Macko macko na gssr.sk
Pondělí Březen 13 16:10:12 CET 2000

Monday, March 13, 2000, 3:26:08 PM, you wrote:

m> Cau,

m> Kontrolna otazka - pridal si to do spravnej sekcie?

m>         Marek

m> On Fri, 12 Mar 1999, Radovan Grznarik wrote:

> [...]

JA ZATIAL TAKU VELKU PAMAT NEMAM, ALE OTAZKA:

PRI KOMPILACII KERNEL 2.2.14 JE BIGMEM SUPPORT, AK SA TOTO SKOMPILUJE
V JADRE, JE NUTNE PRESVIEDCAT LILO O VELKOSTI PAMATE?
AK ANO, PRECO?
--
Best regards,
 Andrej Macko                            mailto:macko na gssr.sk