[linux] Too much open files - SURNE

Behan Samuel - 5Z013/9 behan na fred.fri.utc.sk
Pondělí Březen 13 17:41:45 CET 2000

On Mon, 13 Mar 2000, Peter Paluch wrote:

> Zdravim vsetkych.
> =-=-=-=-=-=-=-=-=
>
> Mam problem - prosim pomozte...
>
> V logoch sa mi zacali objavovat hlasky NFS demona - "Too much open files".
> Mam otazku - ako a kde sa da nastavit obmedzenie na pocet suborov, ktore
> moze proces otvorit? (Nieco tusim, ale ak sa niekto s tymto problemom
> stretol, help please.) Je nejaky systemovy default na pocet otvorenych
> suborov?
>
> Som nesmierne zaviazany kazdemu, kto poradi.
>
> Vdaka. Peto Paluch

No bud si pockaj na jadra 2.4.x ktore to budu variabilne alebo zmen v
  <kernel dir>/include/linux/limits.h hodnotu NR_OPEN , ktora udava pocet
  file per process. To je vsetko inak mam pocit ze to je napisane
  niekde v dokumentacii o proc filesysteme.

                                           Sam