[linux] OT:monkey a sendmail

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Úterý Březen 14 10:25:28 CET 2000

On Tue, Mar 14, 2000 at 07:39:17AM +0100, Peter Strazovec wrote:
> Problem
> Nainstaloval som na monkeya binarku sendmail a pine(ako tgz to ma na
> stranke autor). Sendmail sa mi na 386 pri boote spusta 4 minuty a rovnako
> dlho trva aj vypis mailq a tak. Je to normalne, dane tou 386? alebo je
> niekde nieco zle nastavene?
> Dik
> Peter
no len typujem ale take odozvy a vobec podobne veci sa zvyknu
prejavit ked je zle nastavene dns .. a on nieco chce zistit a caka na
timeout od dns  (aspon minuta) ..
 - ak ti server celu tu dobu wkru-wrku-wrku (citoslovce pre pracu) wrkuje
 tak to asi v tom neni ... ale ak ma medzipauzy tak dost mozne ..

--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)