[linux] kernel-2.3.48

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Úterý Březen 14 15:32:32 CET 2000

> No neviem ci si dal podporu pre block devices ale tazko zistit co chyba z
> tohoto opisu :-(.
>
> Hlavne si ale (!)
> zabudol na to ze kernely 2.3.x su UNSTABLE resp. WORK IN PROGRES. Takze
> cakaj na 2.4.x a zatial pouzi 2.2.14(mozno uz je aj novsi ?).

Skutocne sa oplati pockat (aj ked 2.3.x boli vseobecne dost stabilne...
aspon pre mna) a to z toho dovodu, ze 2.3.52, ktora coskoro vide, bude
prvy pre-release 2.4.x rady. Od tejto verzie budu primane uz len bugfixy,
takze 2.4.0 je velmi blizko!!! (ked to skombinujeme s XFree 4.0  a kde 2.0
a gnome 1.2 a 2.0, ej to budu veci...)

					Jano