[linux] Notebook & externy monitor

roman Roman.Boba na inseko.sk
Pátek Březen 10 16:43:02 CET 2000

"Ing. Marek ZIMA" wrote:

> Dobry,

>    No myslim ze v tom problem nebude, pretoze kym som v linuxe na
>    konzole, popripade prepnem z Xsov (teda nic nevidim) na textovu konzolu
>    tak sa mi obraz zasa objavi.
>    Teda problem mam len s Xsami (grafikou) :-((
>
>    Ale aj tak dik. :-)
>
> -------
> Jerry.
CAu,

pokial to ide v textaku a po prepnuti na X "zmizne" signal - nic ineho
ma nenapada - len ye to, co tam posielaju X
sa monitoru nepaci - nevie v takom rezime slapat - skus nastalit nieco
jednoduche (800x600x16) a startx ...we'll see the result...
BTW - mas tam aj windoze ? Skusal si iny monitor ??

ROman
--

Ing. Roman Boba,INSEKO a.s.
Zilina, Halkova 3