[linux] stderr

Miro PSIkappa F. psi na platon.atlantis.sk
Středa Březen 15 09:24:26 CET 2000

nehcem byt sarkasticky ale RTFM - man bash
a tam je
	ls 2>&1 > dirlist
directs only the standard output to file dirlist, because
the standard error was duplicated as standard output
before the standard output was redirected to dirlist.

stderr existuje v kazdom shelly, len vzdy sa to pise trosku inak...
Inak neviem kolky krat to uz sem pisem, ale ak sa niekdo zaujima o
programovanie shell skriptov, tak odporucam:
http://limax.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/fzu/c10_sh.txt
a vseobecne www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky ...

PSIkappa
psi na bicba.sk