[linux] linux-PC ako konzola

Jarry guru jarry na gmx.net
Středa Březen 15 14:36:17 CET 2000

Caute,

mam na krku celkom pekny pruser, odisla mi totiz grafika na dvojmelonovom
unixovom serveri (o znacke pomlcim, aby to nebola antireklama), a ten
ked zisti, ze primarna grafika mu nejde, nahodi vystup na seriovy
port, kde by mala byt alfanumericka konzola.

Poradte mi:  Ako mam nastavit linux, aby som mohol pripojit jeho
seriovy port na seriovy port serveru a pouzivat ako konzolu?
Co vsetko treba ponastavovat a presmerovat? Mozno to bude niekde
v manuali, ale nemam teraz zrovna cas na listovanie, ono totiz
spadnuty firemny server (pochopitelne, v ramci uspornych opatreni
bez zalohy) nie je ziadna sranda, takze by som bol vdacny za kazdy
rychly a ucinny tip...

Jarry