[linux] MBR & BR & Win virus - zalohy

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Středa Březen 15 19:41:31 CET 2000

ANO, bez problemov sa da zalohovat Boot sektor a MBR, dd dokaze vsetko ...
btw. ked uz ide o to, tak co sa tak asi moze nachadzat v adresary /boot ??
dd if=/dev/hda of=/root/odlzeny_boot count=512
ak sa nemylim, tak toto by malo byt ono...
Inak bolo tu tu spominane uz dost davno...

PSIkappa
psi na bicba.sk