[linux] Re: Composite vstup na TV karte.

Ing. Martin Gondas gondas na pobox.sk
Středa Březen 15 23:01:34 CET 2000

Dňa St, 15 mar 2000 ste napísali:
> Zdravim...
>
> Objavil som na konferencii tvoj prispevok ohladne TV karty, sice nemam pre
> teba riesenie tvojho problemu ale potreboval by som info...
> Teda ak som to dobre pochopil podarilo sa ti rozbehat TV View99 pod
> Linux-om? Kedze uz dlhsiu dobu zhanam navod ako na to (teda ci je to
> vobec mozne) dovolil by som si poprosit ta o navod...

Co mas za distribuciu?

Ja mam RH6.0. Tam staci ked do suboru /etc/conf.modules pripises tieto riadky.

 ---------/etc/conf.modules------------------
alias char-major-81 bttv
pre-install bttv modprobe -k tuner
options bttv card=0 radio=1 pll=0
options tuner debug=0  type=0
options msp3400 debug=0
options i2c verbose=0 scan=0 i2c_debug=0

Potom uz len spustit nejaky program na sledovanie TV.(kwintv)
Tymto sposobom ale nefunguje zvuk. Na to je nutne pouzit patch do jadra.
(pozri na http://www.penguin.cz)

> Inac mam TV View99 ale nijake Askey som tam nevidel takze neviem ci je to
> ta ista (ta moja bola v takej zlto-hocijakej krabici) a mam na nej cip
> CHP063...

Ja mam taku istu.

Martin