[linux] Instalacia RH6.1 & disk

Valter valter na atlas.cz
Úterý Březen 14 20:37:41 CET 2000

> Neviem, na aky stroj sa to pokusas instalovat. Mne to robilo taku vec,
> ze priblizne v tom momente, ktory popisujes, to stalo aj zo dve-tri
> minuty a potom sa to rozbehlo same dalej. Co to robilo, neviem - disk sa
> zdal byt kludny.
> Mam MB Abit PH5, 128MB ECC RAM, P133, AHA-1505, ale uz tam mam Mandrake
> 7. ( Napriklad Corel Linux sa mi nepodarilo nainstalovat vobec a RH6.1
> mi robil pocas instalacie taketo psie kusy ).

Ja mam podobne negativne skusenosti s RH 6.1 od CZLUG (predava sa
s takou malou knizockou).
Ked som zvolil instalaciu slovensku, tak mi to robilo problemy
v grafickom rezime to zamrzlo a
v textovom rezime, to preskocilo fazu vyberu instalovanych balikov
(az ku vyrobe bootvacej diskety).

V anglickej instalacii to preslo v pohode (grafika aj text).

I have nothing against Windows, but I know bit
more interessant forms of masochism.

Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic