[linux] Firewall - co pouzit?

Jaroslav Jelinek jelinek na 24.sk
Čtvrtek Březen 16 09:35:37 CET 2000

Marian Adamjak wrote:

> Tak jednoducho by som to nevidel.

Mas pocit, ze to zjednodusujem. Len nemam rad tie archaicke nazory, ze
len Debian je pre vaznu robotu.

Otazka bola polozena spravne (ktoru distribuciu pouzit a preco) a myslim
ze odpoved - Debian bola tiez namieste (ma skutocne velmi dobre a
stabilne sietove sluzby). A co sa tyka samotneho firewallu tak myslim ze
ak hovorime o firewall-e tak snad len o vyhradnom stroji - inak to
nebude firewall, ale len nejaka relativne lahko napadnutelna brana...
Doporucujem pre navrh firewall-u premyslat o jeho moznej buducej zatazi
(co cez neho pojde, kolko dat, kolko spojeni atd).

--
| URI: http://24.sk/ | email: jelinek na 24.sk | GSM: -421-903-625016 |