[linux] Modem...

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Čtvrtek Březen 16 09:13:42 CET 2000

Zdar Lidi !
Na hardwaristov v tomto liste by som mal taku otazocku :
nepozna niekto modem StarCom ??? Ide o PCI 56K interny
modem a neviem ci by mi fungoval pod Pinguinom. ( Moja stara
ISA Supra 14400 uz statocne nevladze takze rozmyslam nad
kupou niecoho noveho... ale nie draheho ) V papieroch k
spominanemu modemu je podporovany OS iba WIN ale v
poziadankach na procesor je uvedene x86 takze neviem, ci to nie
je jedeno z tych pro-win zariadeni kt. pod normalnym OS nefunguju.
Diky za kazdu radu Aahz.