[linux] Firewall - co pouzit?

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Březen 16 10:32:34 CET 2000

Kedze sa ma jednat len o firewall, tak myslim si ze na mieste by bolo
pouzit specialnu distribuciu zameranu na firewal, napr. floppyfw
Netreba disk, lebo to bezi z diskety, neda sa na tu masinu nijako dostat,
lebo telnetd ani ftpd ani sshd tam nieje
Firewall nieje o distribucii ale o nastrojoch, ktore ten firewall budu
robit, odporucam pozriet nieco gShield...

PSIkappa
psi na bicba.sk