[linux] Modem...

Jozef Masarik jozef2 na softhome.net
Čtvrtek Březen 16 17:45:14 CET 2000

Bude to asi cisti WIN-modem. Pokial viem, tak interne modemy, ktore bezia
pod linuxom sa instaluju cez ISA zbernicu. Co je cez PCI, to je tusim vsetko
"only for windows" - su k tomu specialne ovladace atd- - bez ktorych to neda
ani ranu. Mal  som taky modem - volcano 56k PCI a bolo to na nic este aj vo
windowse.
Ale konkretne tento typ nepoznam.

Jozo