[linux] <OT> pokusy o hack, ISP mlci...

Ing. Marek ZIMA zima na trenkwalder.sk
Pátek Březen 17 08:10:29 CET 2000

Ahoj!
> Za posledne 2 tyzdne som tu mal asi 15 pokusov o hacknutie
> mojho servera z tej istej (!!!) IP adresy isteho (zatial)
> nemenovaneho ISP z juznej Azie (ktory na svojej www-stranke
> tvrdi, ze je No.1 ISP in Asia-Pacific region). Poslal som
> im uz 4 maily na adresu, uvedenu na ich www-stranke, ale
> jedina odpoved (ak sa to za nu da povazovat) je to, ze tie
> pokusy o hack prichadzaju castejsie a su drzejsie (ako keby
> som sa zdvorilo stazoval rovno tomu "wanna-be" hackerovi!).
  :-((
  Tak toto je uz fakt drzost, ked ty uz vies odkial to ide a druha
  strana stale pokracuje!!! Tak toto je uz privela.

> Co mam robit? Provider a majitel siete na to zjavne kasle!
> Je na internete nejaka nadradena autorita, kam by som sa nanho
> mohol stazovat? Alebo si naozaj na internete kazdy moze robit,
> co sa mu zachce? A ci sa mam drzat zasady "oko za oko"?

   Mno, ak by si ich chcel odstavit, tak sa k tebe kludne pridam a
   myslim ze by nas bolo viac, ALE
   ALE nemyslim, ze je to spravne riesenie.
   Potom by mohol nastat dlhotrvajuci boj :-((.
   A to asi nechces, nie??

   Co sa tyka zakonov??? To neviem. :-((

-------
Jerry.