[linux] POMOOOC !!!

Ing. Marek ZIMA zima na trenkwalder.sk
Pátek Březen 17 08:34:41 CET 2000

Caf!
> Prosim pomozte,

> Pri starte systemu mi vypise 'Unable to read superblock' a neskor ze
> nemohol namontovat Root filesystem a kernel panic.
   Tak toto je krute. Ked nie je super block, tak sa normalnou cestou
   k datam nedostanes. :-((

> Mam RH 6.0. Skusal som rescue disketu. V ramci toho 'e2fsck -f -b 8193
> \dev \hda5' co nezabralo, aj ked sa to tvarilo v poriadku, skusal som aj
> miesto 8193 dat 16385, zase nic. Jadro na diskete (boot + rescue
> diskety) nepodporuje vfat ani msdos. Stacilo by mi zalohovat data na Win
> oblast a instalujem znovu (uz je najvyssi cas).
      Mno mozes vo Win skusit programcek explore2fs, ktory vie
  pracovat s ext2 particiami, ale aj on bude chciet citat superblock
  danej particie :-((.
  Ale to ze e2fsck sa tvari, ze je vsetko v poriadku sa mi zda divne!!

-------
Jerry.