[linux] <OT> pokusy o hack, ISP mlci...

Miro Bobovsky bobovsky na koruna.pbko.sk
Pátek Březen 17 11:01:34 CET 2000

On Fri, Mar 17, 2000 at 10:35:50AM +0100, Jarry guru wrote:
> nebude nic vracat (jednoducho sa logne niekam inam, je spusta serverov
> kde moze ziskat shell). Podla mna by ho to mohlo len este viac
> nastvat. Pozname takych pubertakov, ktori by to skor brali ako vyzvu...

no ... mozno nie . ;-)

> Inak ipchains mam pomerne dobre vyladene, zvonku povolujem
> otvarat spojenia (ipchains -y) len na www, dns a smtp. Ostatne DENY.
> CGI skripty som preventivne premiestnil (hladal ich v obvyklom adresari).
> Zatial sa v podstate nic hrozne nestalo, ale tie poplachy mi idu uz
> na nervy! Onehda som dostal cez noc 23 sms-siek |-(

no ist cestou polepsienia som apson ja vzdal ...

ale ked uz to mas ze ala sms-ka ...
co tak to trochu prerobit ze az sa ma vygenerovat sms-ka
spravi sa radsej ipfwadm abo ipchains novy rules ktory ho zakaze
(a povedzme o 8 hodin zas povoli) ...
minimalne bude z toho vysahany ze co to mas ... ;-)
a povedal by som ze neni az taky dobry za akeho ho mas ... lebo uziva
standardny balik a mozno vie len stiahnut a spustit  ale na akekolvek
zmeny je blby lebo systemu nerozumie .. inac by mal balik upraveny
a bol programer a nie len user hack balika ... preto si myslim ze
mas sancu sa ho zbavit ;-).
--
  Bbo (http://koruna.pbko.sk/~bobovsky Email:bobovsky na koruna.pbko.sk)