[linux] w2k

Valter mv.alter na post.sk
Středa Listopad 1 04:31:59 CET 2000

BTW Microsoft Certified Software Restarter :-)

Ono take NT 4.0 na 32MB bolo uz lepsie ako W9x

Cim viac pamete Windows ma, tym viac je potrebuje :-(

> Nuz neviem som priaznivcom linuxu, mam dva servre (486-tky) na ktorych je
> RH 6.1 a suse 6.4. WNT by som za ziadnych okolnosti na tom zeleze
> nerozbehal.
> ALE na pracovnej masine mam celeron 266MHz a 128 MB, pouzivam w2k
> profesional a celkom to slape. Robim vyvoj v Borland c++ 5.0, ....
Ja iba POV-Ray
> Pri subjektivnom porovnani su na mojej pracovnej masine w2k rychlejsie ako
> RH 6.1 (nerobil som ziadnu optimalizaciu na vykon).
> Urcite by sa ten RH 6.1 (dnes uz 7.0, suse, debian, ...) dal lepsie
> nastavit, pouzit menej narocny XW manazer, atd., ale nemal som cas.

Na mojom HW je rozhodne rychlejsi Linux. A to nemam bazarovy scot
za
par korun, ale mensiu graficky stanicu (cca 3500 BogoMIPS)
Mal som doma aj betu od w2k, ale ked si system len tak naprazdno
vypytal
40 MB, tak som ho odoslal do krajin s nepadajucim softwarom :-)
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243