[linux] aplikacia za firewallom

Peter Gasparovic gasparovic na pfs.sk
Čtvrtek Listopad 2 11:26:11 CET 2000

Ahojte,

chcem zo stanice pustit internetovu aplikaciu (internetbanking sporitelne),
ktora bezi na porte 1221 a mne sa nechce spustit. Ako moznu pricinu sporitelna
udava firewall alebo proxy. Squid je podla mna OK, lebo uvedeny port je medzi
safe_ports. Mam take tusenie, ze proble bude v /etc/services, kde by podla mna
ten port mal byt nejako povoleny. Otvorene priznavam, ze neviem ako a prosim
kazdeho, kto mi vie poradit, aby poradil. Najlepsie by bol taky, ktory ma z
firmy skusenost s internetbankingom SLSP.

Zdravim

Peter Gasparovic
gasparovic na pfs.sk