[linux] Squid 2.3 stable 3 a velkost cache

rasto rickardt rickardt.rasto na cezar.vsnet.sk
Čtvrtek Listopad 2 12:02:54 CET 2000

Roman Boba wrote:

> Cafte,
>
> mam maly problem. Squid mi po nejakom case, co normalne funguje spravi toto:
> do logu zapisuje nasl. hlasku:
> WARNING: Disk space over limit: 688959 KB > 614400 KB
> a zere vyse 90% procesora. Hlepne bud vytvorit cache nanovo, alebo
> ju zvacsit a kill -HUP ...Netusi niekto co to je ? Zla konfiguracia alebo
> bug ?

skus precitat faq ku squidu, problem je v tom ze squid alokuje asi 3x
viac systemovych
prostriedkov ako mu nadefinujes v squid.conf, to znamena pamat, disk
space, procesor,
takisto treba v /proc nadefinovat ine hodnoty file descriptorov a
podobne veci.

nepouzivas nahodou diskove quoty a cache_effective_user nema quotu
mensiu ako je nakonfigurovana cache?
a potom sa snazi cachovat do ram, ked nema na nu limit?

read faq.

riki