[linux] Zrusenie tcp spojenia

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Čtvrtek Listopad 2 12:48:09 CET 2000

On Tue, 31 Oct 2000, Tibor Pittich wrote:

> Dňa 31. Oct 2000 o 10:44, Samuel Behan napísal(a):

> pridam aj ja svojho favorita
> fuser -n tcp PORT
> balik fuser-X.XX.iX86.rpm :)
>
> S pozdravom

No ked uz o tom tak hovorite,
  kedysi som pouzival programcek tcpkill, tak som kukol freshmeat a zistil
  ze patri k balicku pdump. Vyskusajte, okrem toho balicek obsahuje mnoho
  podobnych utilitiek na potrapenie vasej siete ;-)

                                             Sam