[linux] X-terminal

Rastislav Nedorost nedorost na dflex.sk
Čtvrtek Listopad 2 13:19:40 CET 2000

Potreboval by som spustit prostrednictvom X-window GNU, pripadne KDE tak,
aby som navzdialenom pocitaci mal skoro taku obrazovku ako mam v pripade
lokalneho spustenia startx priamo na konzole. Zatial sa mi podarilo len to,
ze pod Windows
98 mi bezi emulator X-window, na RedHate 6.2 nastavim premennu DISPLAY na
hodnotu 192.168.xxx.xxx:0.0 a exportnem ju. Teraz, ked spustim jednotlivu
aplikaciu, napr. xterm, tak na Windows 98 sa mi zobrazi okno x treminalu.
Ja by som ale potreboval v podstate celu plochu obrazovky, t.j. GNU,
pripadne
KDE aj s tlacidlom pre start menu.
    Je to mozne urobit? Ak ano, aky program mam spustit? Do ktorych suborov
treba zapisat, ktory pocitac, pripadne ktory pouzivatel ma pravo takto
startovat
X-window.

Vopred velka vdaka.

Rasto.

P.S.

Neexistuje nahodou nejaky free program pre emulaciu X-window pod M$ Windows
9x?