[linux] X-terminal

rasto rickardt rickardt.rasto na cezar.vsnet.sk
Čtvrtek Listopad 2 14:08:41 CET 2000

Rastislav Nedorost wrote:

> Potreboval by som spustit prostrednictvom X-window GNU, pripadne KDE tak,
> aby som navzdialenom pocitaci mal skoro taku obrazovku ako mam v pripade
> lokalneho spustenia startx priamo na konzole. Zatial sa mi podarilo len to,
> ze pod Windows
> 98 mi bezi emulator X-window, na RedHate 6.2 nastavim premennu DISPLAY na
> hodnotu 192.168.xxx.xxx:0.0 a exportnem ju. Teraz, ked spustim jednotlivu
> aplikaciu, napr. xterm, tak na Windows 98 sa mi zobrazi okno x treminalu.
> Ja by som ale potreboval v podstate celu plochu obrazovky, t.j. GNU,
> [...]

existuje vnc, klient a server aj pod linux aj pod win, ma to vlastny X
server pod linux
kopec softu k tomu najdes na freshmeat.net, encodery, kompresory atd..
ale homepage je

http://www.uk.research.att.com/vnc/download.html

riki