[linux] softmodem CONEXANT (Rockwell) HSF driver for linux

Juraj Ziegler euro na hq.alert.sk
Čtvrtek Listopad 2 15:22:36 CET 2000

On Wed, Nov 01, 2000 at 07:07:27PM +0100, Peter Strelec wrote:
e> Potesujuca sprave pre softmodemistov ak mate kernel 2.2.14 a modem s
no, ono je to kernel 2.2.14-5 z redhat 6.2. a v tom je pes zakopany. ze
moduly si binary-only kompilovane voci tomuto kernelu. takze sa nedaju
forcnut ani voci cistej 2.2.14, a uz vobec nie voci 2.2.16. dokonca sa mi
ich nepodarilo pouzit ani voci mojej vlastnej konfiguracii a kompilacii
2.2.14-5, iba voci orignal redhat imagu. takze ta sprava nie je az tak
dobra :). do olitecu som pisal, ci by nemohli releasnut source, alebo
aspon kompilovat voci cistym kernelom, ale nikto mi neodpovedal.

e> chipsetom
e> Conexant HSF tak sa objavila nejaka binarka modulu pre jadro tu je link
e> na download
e>  http://www.olitec.com/pub/HSF_V1.01.02_K2.2.14.tar

(e)