[linux] ISDN modem a linux ?

Rudo Pavlovič rp_2k na yahoo.com
Čtvrtek Listopad 2 22:03:56 CET 2000

Hello Ernest,

Thursday, November 02, 2000, 6:01:05 PM, you wrote:

EOB> Zdravim, nepoznate u nas kupitelny ISDN mdem beziaci pod linuxom ?
EOB> Kde a za kolko. Terminal adaptery su dost drahe.

Ono je to trocha diskutabilne co je drahe. Ked pouzijes TA ten ma
automaticky analogove porty na pripojenie klasickych analogovych
zaradeni, ktore sa pouzivaju v beznej telefonnej sieti. Kedze
zavedenim ISDN linky ziskavas automatiky 3 linky nebude trocha luxus
pouzivat len jedno spojenie? Samotne ISDN telefony alebo ine
zariadenia su dost drahe. ST Ti namotuju koncove zariadenie, ktore ma
ISDN rozhranie alebo si das namontovat rozhranie s analogovym portom,
ale to uz je podstatne drahsie. V kazdom pripade treba zvazit tuto
investiciu a ak mas zaujem posli osobny mail a mozeme o tom podebatit.

P.S. Ja som pripojeny prostrednictvom ISDN TA ;-)
--
Best regards,
 Rudo Pavlovic                      mailto:rp_2k na yahoo.com