[linux] Problem pri boote

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pátek Listopad 3 07:47:59 CET 2000

Zdravim Vas pai guruovia ..
Mam taky maly problem ...
(kto nie ze?) Ide o to, ze som prerusil (nasilne) upgrade RH6.2 ->
RH7.0 to by nebol problem. Potom som dal do mechaniky CD
RH6.2 a skusil som to nainstalovat spat. (ako upgr.) vsetko sa
tvarilo normalne az do doby ked sa system pri boote zastavil pri
vykonavani INIT. Vypisal nieco ako :
1:2345 : ????? : /sbin/mingetty respawn too fast ??? 5 minutes
... toto tu je pre vsetky konzoly.
viem ze sa mingetty asi nenastartoval ale neviem preco a neviem
ako sa z tohoto stavu dostat (bez nutnosti reinstalovat OS)
vie mi niekto poradit ??? beriem vsetky konspiracne teorie ktore mi
poslete ...
Dakujem Aahz