[linux] Problem pri boote

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Listopad 3 08:17:11 CET 2000

On Fri, Nov 03, 2000 at 07:47:59AM +0100, selectp na ba.profinet.sk wrote:
> Zdravim Vas pai guruovia ..
Ahoj, :-)

> Mam taky maly problem ...
Skor velky problem. :-)

> (kto nie ze?) Ide o to, ze som prerusil (nasilne) upgrade RH6.2 ->
> RH7.0 to by nebol problem. Potom som dal do mechaniky CD
> RH6.2 a skusil som to nainstalovat spat. (ako upgr.) vsetko sa
> tvarilo normalne az do doby ked sa system pri boote zastavil pri
> vykonavani INIT. Vypisal nieco ako :
> 1:2345 : ????? : /sbin/mingetty respawn too fast ??? 5 minutes
> ... toto tu je pre vsetky konzoly.
> viem ze sa mingetty asi nenastartoval ale neviem preco a neviem
> ako sa z tohoto stavu dostat (bez nutnosti reinstalovat OS)
> vie mi niekto poradit ??? beriem vsetky konspiracne teorie ktore mi
> [...]

No predpokladam, ze ked si to upgradoval, tak si nenainstaloval
vsetky potrebne sucasti k programu mingetty a preto nefunguje.
Mozno sa posahala aj RPM databaza, tak ju bude treba obnovit.

Prerusit upgrade zachodu je dost odvazna cinnost.

Doporucujem nabootovat cez:
  linux init=/bin/bash

Alebo nejaky iny shell. To hore je prikaz pre lilo.
Ak to nepojde, tak len bootnut redhat 6.2 z CD v rescue mode
a opravovat to potom rucne.

Este mozes po spusteni systemu spustit:
  rpm -Va
na otestovanie nainstalovanych programov, ale neviem,
ci nieje jednoduchsie zalohovat konfiguraciu a preinstalovat
to cele odznova.

		Caf.
				SAL