[linux] Problem pri boote

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pátek Listopad 3 09:19:40 CET 2000

On 3 Nov 2000, at 8:17, Jan ONDREJ (SAL) wrote:

> Ahoj, :-)
Ahoj,
> Skor velky problem. :-)
... asi tak ;(

> No predpokladam, ze ked si to upgradoval, tak si nenainstaloval
> vsetky potrebne sucasti k programu mingetty a preto nefunguje.
> Mozno sa posahala aj RPM databaza, tak ju bude treba obnovit.
>
> Prerusit upgrade zachodu je dost odvazna cinnost.
.. odvaha je len nedostatok fantazie ;)

> Doporucujem nabootovat cez:
>   linux init=/bin/bash
>
> Alebo nejaky iny shell. To hore je prikaz pre lilo.
> Ak to nepojde, tak len bootnut redhat 6.2 z CD v rescue mode
> a opravovat to potom rucne.
>
> Este mozes po spusteni systemu spustit:
>   rpm -Va
> na otestovanie nainstalovanych programov, ale neviem,
> ci nieje jednoduchsie zalohovat konfiguraciu a preinstalovat
> to cele odznova.
.. toto beriem ako poslednu moznost ... (ak kazdy programator
som aj ja lenivy ... na druhej strane veekend trva 48 hodin a spanok
netreba ;)

> 		Caf.
> 				SAL
Caff a diky