[linux] Problem pri boote

Samuel Behan konfera na frida.fri.utc.sk
Pátek Listopad 3 11:04:21 CET 2000

On Fri, 3 Nov 2000 selectp na ba.profinet.sk wrote:

> Zdravim Vas pai guruovia ..
> Mam taky maly problem ...
> (kto nie ze?) Ide o to, ze som prerusil (nasilne) upgrade RH6.2 ->
> RH7.0 to by nebol problem. Potom som dal do mechaniky CD
> RH6.2 a skusil som to nainstalovat spat. (ako upgr.) vsetko sa
> tvarilo normalne az do doby ked sa system pri boote zastavil pri
> vykonavani INIT. Vypisal nieco ako :
> 1:2345 : ????? : /sbin/mingetty respawn too fast ??? 5 minutes
> ... toto tu je pre vsetky konzoly.
> viem ze sa mingetty asi nenastartoval ale neviem preco a neviem
> ako sa z tohoto stavu dostat (bez nutnosti reinstalovat OS)
> [...]

Ja to vidim tak ze nemoze spustit program login (pokial viem mingetty
  nic ine nespusta ani nic ine nepotrebuje. Teda je otazka ci tam
  vobec mas mingetty nainstalovane....), takze mingetty padne ale init
  ho znova spusti a tak dokola az kym toho nema init dost.
  Rada jednoducha v lilo promte 'linux init=/bin/sh'

                                               Sam