[linux] Prehravanie MIDI v LINUXE

Svatoslav Hamaliar ameron na ameron.sk
Čtvrtek Listopad 2 21:10:49 CET 2000

Ahojte,
Mam zvukovku SB-Live! a
chcel by som skusit HD rec. v Linuxe. Zvukovka mi sice hra, ale len wav subory.
Prosim poradte mi akym sposob sa daju prehravat MIDI subory zo sekvencera v
Linuxe. Pouzivam RH 6.2 a alsa-driver-0.5.9d.
Vypis z conf.modules je:
alias parport_lowlevel parport_pc
alias char-major-14 soundcore
alias sound-slot-0 snd-card-emu10k1

alias sound-service-0-0 snd-mixer-oss
alias sound-service-0-1 snd-seq-oss
alias sound-service-0-3 snd-pcm-oss
alias sound-service-0-8 snd-seq-oss
#alias sound-service-0-9 snd-synth-emu10k1
alias sound-service-0-12 snd-pcm-oss
## P o v o d n e #########
#alias sound-slot-0 emu10k1
#alias sound-slot-1 cmpci   # ......... na doske mam vypnutu CMI zvukovku
Vo windows pouzivam banky zvukov od Creative. Existuje nieco podobne aj v
Linuxe a ako sa to instaluje (daju sa vymienat banky zvukov pre zvukovku v
LINUXE)? Dajte mi typ kde sa pojednava o tejto problematike
podrobnejsie a viac z muzikantskeho hladiska..

	Sväto