[linux] kppp a netscape

Svatoslav Hamaliar ameron na ameron.sk
Čtvrtek Listopad 2 21:17:28 CET 2000

Ahojte,
mam takyto problem: pripojim sa k netu cez kppp a vsetko je v poriadku.
- Ak vsak chcem spustit pocas pripojenia Netscape - tak to nejde.
- Takisto nespustim ani ziadne okno v KDE a ani terminal
- Da sa len prepnut na textovu konzolu a behat v Lynxe
- Ak sa odpojim tak Netscape spustim.
- Ak spustim Netscape pred pripojenim a spustim kppp tak mozem chvilu
   behat po nete v Netscape ale ak kliknem na nejaku dlhsie sa stahujucu stranku
   tak mi Netscape zatuhne - da sa vsak stale browsovat cez Lynx - co mi je na
   figu. Postovy klient funguje OK.
Poradte ako nastavit Netscape aby nerobil take voloviny a fungoval chvalitebne.
Zvacsil som mu aj Cache ale nepomohlo.
Pouzivam interny HSF modem (Conexant Origo a neviem este ake ma
privlastky) a pouzivam ovladac HSF_V1.01.02_K2.2.14, v ktorom som trochu upravil
instalacny script (ins_all), lebo nefungoval.

	Kazda rada dobra

	Sväto Hamaliar