[linux] kppp a netscape

Ivan gasparik na alpha.euba.sk
Sobota Listopad 4 14:16:34 CET 2000

zdravim,
zrovna tento tyzden ma postihol rovnaky problem. teda upresnim, ze chyba nebude
v netscape, ale v kppp. ono sa totiz az po samotnom pripojeni (nie hned po
spusteni kppp) stane to, ze nejde spustit ziadna x-ova aplikacia. skonci s
hlaskou Conenction to X refused (alebo nejak podobne, skratka ta ista hlaska
ako ked sa napriklad user pokusa spustit aplikaciu na x-server, ktoreho
vlastnikom nie je). najzahadnejsie na tom je, ze sa to stalo nahle, bez
akychkolvek zasahov do konfiguracie. posledne co ma napada, ze som na moju
workstation-serveridlo daval apache, php a mysql. ale to predsa vobec nesuvisi
s kppp...

dik za rady
ivan

Dňa Št, 02 nov 2000 ste napísali: