[linux] automaticke stahovanie cez dial-up

Ivan gasparik na alpha.euba.sk
Neděle Listopad 5 17:15:21 CET 2000

Tak na tieto zalezitosti je ako stvoreny diald.
Ja som sa ho snazil rozbehat volakedy davno - nepodarilo sa mi to, nakoniec som
sa dozvedel, ze s RH6.1 ani bezat nebude, co uz? :)).
Tak som to nahradil pppd, kde som nastavil demand dialing, teda sa to same
pripoji, ak zaregistruje nejaky request smerujuci do sveta. Fetchmail a
sendmail su riadene cronom. Je to velmi spolahlive, ale myslim, ze diald je
predsa len funkcne bohatsi.
ivan

Dňa Ne, 05 nov 2000 ste napísali: