[linux] kppp a netscape

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Neděle Listopad 5 19:21:45 CET 2000

Hi

Toto skoro vyzera tak, ze si v kppp povolil "configure hostname from
blabla",
neviem presne ako sa to tam vola, ale ide o to, ze ked sa pripojis,
automaticky
sa ti zmeni hostname tvojho pocitaca na nieco, co sa zisti od providera
(napriklad isternet ma baxxx.isternet.sk). Problem je v tom, ze Xy defaultne
nedovolia niekomu z uplne ineho pocitaca (v tvojom pripade z pocitaca s
uplne
inym hostname) aby len tak kreslil na obrazovku, takze ak spustis nejaky
program, Xy zistia ze bol spusteny na "inom" pocitaci a nedovolia mu
otvorit si okno. Riesenia su asi dve: 1 zakazat kppp to konfigurovanie
hostname - to je asi najrozumnejsie, alebo 2 povol vsetkym kreslit na tvoju
obrazovku (tusim "xhost +"), ale to je z hladiska bezpecnosti nic moc
riesenie.

Matus

/\/\ /-\ "|" \_/ $    ]-[ () |^ \/ /-\ "|" ]-[
ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na post.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm

> - Ak spustim Netscape pred pripojenim a spustim kppp tak mozem chvilu
>    behat po nete v Netscape ale ak kliknem na nejaku dlhsie
> sa stahujucu stranku
>    tak mi Netscape zatuhne - da sa vsak stale browsovat cez

P.S. Toto vyzera zaujimavo, ale mozno je to len preto, lebo netscape chce
vyhodit nejake okienko o tom, ze nemoze stiahnut tu stranku, a Xy mu
to nedovolia, tak spadne. Alebo mas proste posahany netscape :).