[linux] automaticke stahovanie cez dial-up

Michal Maga maga na mailbox.sk
Pondělí Listopad 6 15:24:10 CET 2000

>-> to mi slape v pohode, ale ako urobit automaticky, aby modem vytocil,
>-> ziskal spojenie, spustil sa fetchmail, potom napr. sendmail a nakoniec
po
>-> ukonceni tychto procesov zrusilo ppp spojenie -- pre mna dost
>-> zlozite...:-((

No mne to tu bezi :-) Takze ak nejaky problem, mozem helfnut i ja.

>jedna vec: ten sendmail -q neviem naisto ci "neskonci" predtym ako posty
>nedoruci von... kuknem sa na to niekedy v noci...

Nie... sendmail najprv doruci az potom sa ukonci. Ja to ale napriek tomu
pustam sendmail -q &, ved to moze robit naraz s fetchmailom. A o zhodenie
sa postara diald, ked zisti necinnost linky. Inak osobne diald vrele
doporucujem, je to super util...

M na gic
Ing. Michal Maga
Janovcikova 808
034 95 Likavka
Slovakia

mailto: maga na mailbox.sk
ICQ:    10111671
Phone:  +421 848 4328056
Mobil:  +421 905 741268

Dominus pascit me, nihil mihi deest... (Ps. 23)