[linux] automaticke stahovanie cez dial-up

Pondělí Listopad 6 17:33:44 CET 2000

-> >-> to mi slape v pohode, ale ako urobit automaticky, aby modem vytocil,
-> >-> ziskal spojenie, spustil sa fetchmail, potom napr. sendmail a nakoniec po
-> >-> ukonceni tychto procesov zrusilo ppp spojenie -- pre mna dost
-> >-> zlozite...:-((

-> No mne to tu bezi :-) Takze ak nejaky problem, mozem helfnut i ja.
->
-> >jedna vec: ten sendmail -q neviem naisto ci "neskonci" predtym ako posty
-> >nedoruci von... kuknem sa na to niekedy v noci...

-> Nie... sendmail najprv doruci az potom sa ukonci. Ja to ale napriek tomu
-> pustam sendmail -q &, ved to moze robit naraz s fetchmailom. A o zhodenie
-> sa postara diald, ked zisti necinnost linky. Inak osobne diald vrele
-> doporucujem, je to super util...

jaj no na to sa da spustit skript

#!/bin/sh
sendmail -q & # sendmail na pozadi
fetchmail   & # fetchmail na pozadi
wait          # cakame na ukoncenie oboch

Mne osobne islo o to vyhnut sa diald... nemam zaujem na tom aby sa vytacalo
inac ako rucne alebo v popisanom skripte...
 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 Enter any 12-digit prime number to continue.

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000