[linux] gcc / egcs pre RH7.0

Zdenko Podobný zdpo na mailbox.sk
Neděle Listopad 5 20:10:00 CET 2000

Martin Las wrote:

> Zdravim,
>         aka ja nahrada pre gcc, ak nechcem pouzivat to z distribucie
> Rh7.0. Nasiel som iba balik gcc-2.95.2-12mdk.i586.rpm ale 2.95.2 pre
> RH nie. Co pouzit ??
>
> Martin

Gcc ma oficialnu stranku na www.gnu.com (skus aj www.gnu.cz) kde je
niekolko verzii
gcc. Neviem nakolko je stabilna verzia gcc-2.95.3 ale gcc-2.95.2 je OK.
Neviem, ci su tam len zdrojaky alebo aj binarky. Moznostou je aj
pouzitie egcs z RH6.2 Jeho mirrory by este mali byt niekde na sieti.

Pokial mas pentium (pripadne lepsi stroj) skus sa pozriet aj
pgcc.hq.alert.sk (resp. http://www.goof.com/pcg/), kde sa zaoberaju
optimalizaciou gcc pre pentium. Pokial viem tak Mandrake 7.0 bol
kompilovany pomocou pgcc, takze by sa malo jednat o stabilnu vec.
BTW veci skopilovane pomocou pgcc Ti nepojdu na slabsom stroji ako
pentium ;-)

Zdeno