[linux] setxkbmap

Ivan Suchy is na sth.sk
Úterý Listopad 7 19:19:22 CET 2000

Martin Dolog wrote:

> chcem nahodit SK klavsnicu cez setxkbmap v Gnome;
> "sk" sadu nepozna "cs" funguje ale o cesku nemam zaujem;
>
> nikde po disku som nic k setxkbmap nenasiel ...
> poznate niekto to carovne slovicko ?
>
> dalsia vec: ako rozbehat v gvim-e mekcen a dlzen napr. pri dlhom
> oooooooo
> stale to preskakuje na dalsiu poziciu a nepocka to na to oooooooooo a
> nepocka;
>
> vdaka;
>
> --
>
> #md

s tym mapovanim to sedi

a ti co sa furt drbu s klavesnicou nech zmazu obsah sekcie keyboard
a jebnu si tam nasledovne:

    Protocol     "standard"
    AutoRepeat   500 5
    xkb_keymap  "xfree86(us_sk_qwerty)"
    xkb_keycodes "xfree86"
    xkb_types  "default"
    xkb_compat  "group_led"
    xkb_symbols  "czsk(us_sk_qwerty)"
    xkb_geometry "pc"

Potom sa prosim prepinajte klavesou scroll lock,
al. pre jeden znak klavesou Alt Gr.

Funguje mi to vo vsetkych manageroch. Takmer vsade
pouzivam TT Fonty z Windows aj v XTerm courier new ce
len sa trochu poobzerajte.