[linux] kde2 a SRPMS na RH6.2

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pondělí Listopad 6 22:39:39 CET 2000

KDoc je sucast kde, ale srpm k nemu je len v adresari
rh7 (aspon teda bolo ked so to stahoval; teraz vidim ze uz su aj
oficialne rpm celeho kde pre rh6.2). Ale nebudem ta napinat,
mne sa to nepodarilo skompilovat tak, aby to aj fungovalo,
teda skompiluje sa to v pohode, aj sa vytvori balicek, ale ked ho
nainstalujes a chces vyrobit balicek kdelibs, tak uplne na konci
ked uz je to skompilovane vyhlasi nejaku chybu spojenu s kdoc.
Aj som to chvilu hackoval, ale asi po troch rekompilovaniach kdelibs
ma to prestalo bavit, koho by neprestalo, ked sa to kompiluje vzdy aspon
pol hodiny, ze :). Tak som sa naservitkoval a nainstaloval som
to uplne bez rpm, ked budu oficialne rpm, tak to proste preinstalujem
znovu a predpokladam ze vacsina suborov sa jednoducho prepise
tymi z rpm. A ked nie tak nech, asi to prezijem, aj ked stastny z toho
nie som, predtym som sa snazil vacsie veci instalovat len z rpm, co uz.

Matus

PS: Ja viem, ze som napisal ze je to vyriesene, ale unahlil som sa,
sorry. Myslel som, ze ked som skompiloval QT, tak uz nic nemoze byt horsie,
ale zjavne je ... Inac to KDE2 mi pripada ako nejaka gama verzia,
uz to zjavne nie je beta, ale nie je to zdaleka konecna verziam aspon dufam,
lebo pada dost casto (skoro ako internet explorer:), najme niektore programy
(control center specialne). Na druhu stranu, mozno oficialne rpm padaju
menej, neviem.

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na post.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm